32 Weeks!

Alhamdulillah... dh masuk 8 bulan...
mslh tdor... semput2, kaki cramp mlm2 dh rasa..
klu travel jauh2...comfirm kaki jd sembab...
but not so kritikal...

hB not quite OK. 10.5... yakin drop lg minggu ni sbb
x mkn ubat langsung..
just mkn jambu batu bnyk..
kerang kdg2..
ubat klinik pakar pon aku x mkn lg..
pe la mslh aku ngan ubat...
my fren telan ubat 3 4 biji skali gus.. rilex jer..
tp aku....huhu... mmg x suka mkn ubat..
(hubby...xyah nk mrh2 yer)
dan aku x perlu nk bgtau hubby klu doc+ nurse marah2 lps ni
nnti aku kna mrh balik oleh hubbyku.....huhu..
saper nk backup klu dh pe'el lagu tu...
nurse yg check drh pon tau dh... aku ni mkn ubat ke x..
hehhee

Baby sgt2 aktif...
Danish plak dh pandai tepuk2 perutku klu aku ckp baby kat dlm nii....hehehheh

1 comments:

MATINA said...


I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
liver already present. I started on antiviral medications which
reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
ULTIMATE LIFE CLINIC there website is www.ultimatelifeclinic. com) in March, 2020. Their
treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.